Örebro 4ever

Hela mitt sommarlov har jag tillbringat i Örebro, och jag ångrar mig inte att jag inte planerade något eller sparade pengar till resor jag tänkt åka på.
Jag är glad att jag umgicks med ny folk som jag inte brukade träffa förut men visste vilka de var.
De har förgyllt mitt sommarlov. :)

Min enda resa blev och förblir nog den enda denna sommar till Halmstad, Laholm och Mellby strand.
Det har varit både tråkigt och underbart där :)
Var där i 8 dagar, varav 3 dagar regn och mulet.

De stekhetta dagarna tillbringades på Mellby stranden eller Östra stranden. Härligt o bada i havet!
Gissa om jag fått mycket färg! och några pigmentfläckar på bröstet, axlarna o ryggen som vanligt :(

Halmstad är en mysig stad med många turister på somrarna, många har sina smultronställen i Halmstad.
Så de regniga dagarna gick vi självklart på stan, bio istället för att steka oss på stranden verkade det som att alla på stranden hade likadana tankar för det var verkligen proppfullt på stan! Som om det var 90% rea överallt!!

En ny erfarenhet fick jag på köpet, vi gick på bio -Jag Phillip Phillips Syster och hennes kompis, vi ville se den nya Batmanfilmen, ja det var jättelång kö och när vi äntligen kom fram till disken så fanns det 4 utsplittrade platser, vi tvekade men köpte biljetterna ändå. Det var faktiskt inte så farligt att sitta ensam i 2 timmar och 30 minuter! :)
Man har ju sin popcorn och coca-cola som sällskap och en irriterande gubbe bredvid och en för lång kille framför mig. ;P
Filmen var för övrigt ganska bra, Heath Ledger spelade Jokern och han gick verkligen in i rollen. Christian Bale var dålig tyckte jag, han verkade inte vilja spela Batman på något sätt.
Hela filmen ger jag 2,5 av 5. Heath räddade filmen för det mesta.

Ja nu ska man väl vara hemma i Örebro till skolstarten. Men kanske en natt i Sthlm, den 16 augusti då ska Phillips syster Anna ha en 25års kalas på en stor båt vid Slussen. ^^

Och så längtar jag efter mina sötisar som kommer några dagar innan skolstarten, jag hoppas vi ses då. :)

på återseende!

/j


Kommentarer
Postat av: Anonym

patricia? :D

2008-08-09 @ 17:52:47
Postat av: jess

va patricia? jag fattar inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback