En lista

Har du pojkvän/flickvän? Nej
Är du kär? Maybe
Hur tidigt stiger du upp? Runt lunchtiden nuförtiden
Vem/vilka vet mest om dig? Mina föräldrar, syster och de närmaste vännerna
Gillar du att slåss? Ja på låtsas
Vad ska du göra ikväll? Träna sen träffa lite kompisar nånstans
Har du utländska föräldrar? Nej
Var har du ont? Ryggsvanken :/
Är du bra på att måla? När jag vill
Vem kramade du senast? Pappa
Vad längtar du till? Livet efter studenten
Sparare eller slösare? Både
Bio eller promenad? Bio
Är du kittlig? Ja! Säger inte var
Rädd för insekter? Ja, överdrivet rädd
Anser du att du är stark? Jo ganska
Nämn något som gjorde dig glad igår: Aron blev bättre och mina kompisar
Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov
Vad har du druckit idag? Vatten och mjölk
Vad var det senaste du åt? Spaghetti med kassler
Vad var det senaste du köpte? Läsk
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
Vad gör dig glad just nu? min säng och en viss person
Humör just nu: utmattad
Sommarplaner: ingenting
Gillar du att sjunga? ja
Vad längtar du mest efter just nu? resa tillbaka till Australien och surfa på vågorna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback