Friday = party

I fredags var jag bara med på idrottslektionen sen drog jag in till stan för jag hade en tid hos en frissa. :)

Äntligen fick jag färga och klippa håret! Jag som längtat!!
Satt där i 3 timmar och 15 min. :P
I början tyckte jag inte att det var värt besöket, för min lugg var sne och helt fel
och övriga håret var inte alls så lockigt som jag tänkt mig. Det var mest stripigt
och konstigt.

Så jag åkte hem, klippte min lugg rak själv och lockade upp håret med locktång.

Voila! så blev jag nöjd!! :)


Senare på kvällen var det fest hos Stifmeister!
Senare drog jag syrran josefin.J och Jessie till Klaras, men kön var hemsk!
Längre än vad det brukade vara, för det var bartömning och halva priset hela kvällen så vi sket i Klaras
och gick till Frimis istället, där var det tomt men gick in ändå.
Det var tur för senare blev det nästan proppfullt och en lång kö till Frimis :)

Hade roligt och dansade loss på de välkända högtalarna :P
Visade också upp min nya frilla för alla och fick positiva komplimanger och 4 ragg av helt okända hörande :)
Ovanlig kväll för mig. :P

   

Senare på Corner blev det en pizza för mig, så god. Fyllepizzor är asgoda när man själv är berusad :)
På Corner hände det dock fler saker, men det vill jag inte minnas så det ska vi ej tala om.

/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback